Parodontologie: Tratamentul bolii parodontale la Clinica Dr. Alin Odor

#GHID CHIRURGICAL
#COROANE PE IMPLANT

Tratament parodontal

Una dintre cele mai mari provocări în medicina dentară este reprezentată de afecțiunea parodontală. Netratată, boala parodontală produce distrucții considerabile atât gingivale, cât și osoase, ducând la mobilități dentare și în cele din urmă la pierderea unităților dentare. Află mai multe
Tratamentul parodontal stă la baza oricărei terapii de reabilitare orală completă. Fie că vorbim de terapii odontale, endodontice, ortodontice, chirurgicale, implantologice și nu în ultimul rând de cele protetice, succesul acestora nu poate fi garantat fără această terapie parodontală. De cele mai multe ori tratamentul parodontal este etapizat și se adresează tuturor structurilor ce învelesc dintele și implantul dentar (mucoasa gingivală și structurile osoase). În cadrul terapiei parodontale sunt incluse o serie de manopere, pe care Dr. Alin Odor le realizează cu succes în practica de zi cu zi:
  • Chiuretaj parodontal în câmp închis (minim-invaziv) și deschis;
  • Repoziționări gingivale (tratamentul retracțiilor gingivale);
  • Grefe gingivale;
  • Alungiri coronare;
  • Regenerări osoase;
  • Implanturi dentare;

Tratament parodontal asistat laser - protocol original Dr. Alin Odor

Tratamentul parodontal asistat laser este utilizat cu succes în terapia inițială antimicrobiană atât în cazul gingivitei, parodontitei cât și a periimplantitei.
În urma cercetărilor personale, Dr. Alin Odor a dezvoltat și cercetat două protocoale parodontale laser non-invazive, pentru prima dată raportate la nivel mondial. Acestea reușesc să elimine o cantitate semificativă a bacteriilor parodontopatogene în comparație cu alte tehnici și protocoale convenționale.  Acestea reușesc să elimine o cantitate semificativă a bacteriilor parodontopatogene în comparație cu alte tehnici și protocoale convenționale.
imageimage

Repoziționarea și grefa de gingie

Reprezintă singura terapie eficientă în tratamentul retracțiilor gingivale cu rezultate stabile pe termen lung. Datorită tehnicilor de microchirurgie plastică parodontală și a indicației corespunzătoare, gradul de acoperire a retracției gingivale poate fi de aproape 100%. Frecvent lucrarile protetice incorect adaptate conduc la afecțiuni parodontale. Insă, cu dedicare și respect față de țesuturile parodontale, lucrările protetice devin noul zâmbet sănătos al pacientului.
imageimage